tisdag 25 mars 2014

Här på bloggen händer det ingenting men i verkliga livet är det full fart. Är så glad och tacksam att jag har och har haft möjlighet att vara hemma den här härliga (och intensiva) tiden med lillan! Efter sommaren har hon fått plats på den förskola jag verkligen hoppats på, så det känns toppen samtidigt som jag har lite ångest. Så länge hon trivs blir det nog bra och vi börjar med halvtid så får vi se sen (både jag o J ska jobba 75%). 

Har gått och tänkt att jag borde skriva ner ord som A säger så sött, helt på sitt eget sätt. Ska försöka fylla på här när jag kommer på något.

Happlej - haklapp
Tinit - kanin
Klivas - klias (om exemet på handen)
Kepshut - ketchup
Nakenfisk - nakenfis
Kniva - skära
Kuckilikuare - tupp
Starta av - stäng av



1 kommentar:

  1. Åh gullisen! Så smart att skriva ner det dom säger så man kommer ihåg det sen. Ska jag också göra. Ser fram emot att ses snart! Kramar!

    SvaraRadera