fredag 30 augusti 2013

Har inte blivit något skrivet här på hela sommaren men nu känner jag att jag börjar bli sugen. Det händer så oerhört mycket med en liten ettåring hela tiden, så mycket som jag inte vill glömma.

Till exempel så hatar Astrid att borsta tänderna, det är en liten kamp varje gång. Hon vrider sig som en ål, sparkar och växlar mellan att skrika och att putta ut tandborsten med tungan (skönt att det bara är fyra st än så länge, hihi). Häromdagen när jag bara hade fått borstat någon sekund säger hon plötsligt -KLART!
Haha! Söta onge, vad jag älskar dig!

1 kommentar:

  1. Hihi, smart liten tjej. Jag harbörjat ge A-V tandborsten när hon ligger på skötbordet för hon hatar att byta blöja men gillar att få borsta lite själv. Sen behöver jag bara kampa lite grann med henne när tänderna ska borstas :)
    Kram!

    SvaraRadera