tisdag 23 oktober 2012

Plus minus noll

Idag är jag tillbaka på vikten som jag hade när jag plussade. Trodde aldrig det skulle gå så fort. Jag skulle tro att det till stor del beror på att jag har uteslutit alla mjölkprodukter ur kosten (pga att A verkar ha lite känslig mage). Det blir liksom inte en chokladkaka så där i förbifarten längre. Jag har däremot bakat lite mjölkfritt eftersom jag är ett stort fan av fikabröd!

Jag vägde kanske lite över tre kilo för mycket redan innan plusset men det är ingen brådska med dem.

En av de senaste bilderna jag tog med mobilen innan A föddes. Här är jag ca 17kg tyngre än vanligt.

3 kommentarer:

  1. Du är så vacker!!!! Önskar jag kunde vara tillbaka i min målvikt, men så har jag ju mig själv att skylla för hur jag ser ut. Nu blir det ändring.

    Bra att du skrev om tungan. När vi träffade läkaren vid 2 månaders kontrollen, nämnde han något om det och att M skulle ha det, men då vet jag att jag kanske kan låta det vänta.

    Ha en god natt.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åh vad fiiiint! Saknar gomagen ibland <3 det är ju verkligen en speciell tid när man är gravid. Hoppas vi får vara med om det igen.
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Oj så duktigt! Själv har jag 6 kg kvar till innan graviditet och åtta till önskevikt=)
    Kraaaam!

    SvaraRadera