måndag 24 september 2012

Tårar av lycka

Har glömt att skriva om vad som hände för kanske två veckor sen. Lillan hade skrattat högt ett par gånger redan men den här gången slog det rekord. J hade henne framåtvänd i Babybjörnen, så höll han i hennes små händer och "bonkade" med dom på min rygg. Lilla A tyckte tydligen att det var jättekul för hon skrattade högt och hjärtligt, igen och igen. Jag fylldes av en sån enorm lyckokänsla av att höra hennes underbara skratt så jag skrattade och grät samtidigt. Underbara lilla pyre!

1 kommentar:

  1. Ja, visst är det underbart att höra deras skratt!!! Jag reagerade på precis samma sätt när M skrattade så häftigt, här hemma.

    Vad duktig hon är förresten som rullar runt ...=).

    Läste inlägget om bilen. Fifan vilken panik...ja, även jag har lärt mig något.

    Många kramar/
    Luiza

    SvaraRadera